Tuesday, November 24, 2009

I Love Ramadhan dan Perpustakaan Negara


al-Hamdulillah, bulan November ini membawa rezeki yang banyak kepada saya. Satu hari (lupa harinya) saya mendapat panggilan telefon dan PNM (Perpustakaan Negara Malaysia) yang buku saya ILR berjaya mendapat Tawaran Pembekalan Buku Secara Pembelian Terus Daripada Penulis.

PNM mendapat peruntukan khas daripada Kementerian Kewangan Malaysia bagi memperoleh buku secara terus daripada penulis. PNM telah bersetuju membeli 1089 naskhah secara terus kepada saya.

Atas dasar ini, saya telah 2 kali turun ke PNM di Bangunan TH SElborn Jalan Tun Razak untuk menguruskan perkara tersebut seperti menandatangani Borang Setuju Terima Tawaran Pembekalan Buku Secara Pembeliann Terus Daripada Penulis.

Kali kedua, saya ke sana untuk menyerahkan invois dan menandatangani LO.

Tahniah juga buat teman2 di Karnadya yang turut mendapat tawaran tersebut.