Monday, August 11, 2008

I Love Ramadhan di tangan anda...


al-Hamdulillah buku yang saya nanti2 kan ini telah mula berada di tangan saya. Syukur... saya terus cuba menyebarkan ILR kepada kenalan2 saya. Akhirnya dengan izin Allah, dalam masa 4 hari, saya telah berjaya mengedarkan kira-kira 250 buah buku ILR. AL-HAMDULILLAH
Kita semakin mendekati bulan Ramadhan. Kawan-kawan yg ingin menceritakan kehebatan bulan Ramadhan pada anak2 di rumah, bermuzakarah di tempat2 kerja, bertazkirah di kilang, pejabat, di sekolah, ingin berdiskusi dan bermuhasabah ttg Ramadhan yg lalu, ILR tentulah antara pilihanya. Cubalah baca, jika di sana ada sedikit kebaikan dan nasihat, anggaplah ia sebagai rezeki ilmu buat kita semua.
Terima kasih yang telah membaca ILR, mempromosikan buku tersebut di kilang mereka seperti Azmi Salleh, Kak Zah, dll. Juga buat bonda yg juga memperkenalkan ILR pada kawan2 setahlil dengan bonda, para guru di sekolah2 seperti Ust Hasnita, Ustz Asnihah, Ust Khairman, Ust Zailani, Ust Asri, Ust Husnun, Tuan Zamani dan semua yg telah membeli serta membaca ILR di Taman Syahbandaraya, Taman PalmGrove dan banyak lagi. Juga syukran jazilan pada Ust Hainizam yg sentiasa menyokong karya Sahrulazmi Sidek dan sentiasa memperkenalkannya ke bumi Serting, Negeri Sembilan.
Kepada semua, teguklah buku ini puas2, mudahan banyak manfaatnya. Dan uar-uarkan pada yg lain dan berilah teguran membina pada saya jika terdapat kekurangan.
Ulasan, sinopsis ILR akan saya tuliskan dlm blog ini secepat mungkin.
Ingin mengajak diskusi buku ini, sila hubungi Ust. Sahrulazmi Sidek no. tel 017-6156871

SYUKRAN JAZILAN & SELAMAT MEMBACA ILR sebelum kita bertemu Ramadhan...

No comments: