Sunday, April 6, 2008

Meriahnya Pesta Buku PWTC 2008

al-Kisahnya, pada sebelah petang hari Jumaat 4 April, saya mendapat panggilan daripada bekas anak murid saya yang kini belajar di Darul Qur'an dan memang kaki buku. "Ustaz! buku ustaz dah adalah di book fair" Saya pun terkejut dan ralat juga sebab saya pun tak tengok buku itu lagi.
Besoknya, pada hari Sabtu maka saya bergegas ke PWTC. Apa lagi destinasi saya yang utama mestilah ke gerai KARNADYA Solutian yang menerbitkan buku saya.
Lebih kurang jam 3.30 petang saya pun sampai di tempat yang saya tuju. Di sana telah ada Aina Emir, novelis tersohor dan Mimi Afinie serta beberapa orang lagi penulis Karnadya ...staf-staf Karnadya yang memang cukup sibuk melayan para pengunjung setia gerai tersebut. Sempatlah saya membelek-belek buku yang saya tunggu-tunggu iaitu "Sakit Pun O.K" yang terletak di satu sudut.
Sedang membelek buku tersebut, tiba-tiba anda nama yang memanggil saya "SAHRULAZMI SIDEK"...Punyalah teruja apabila datang beberapa pembeli yang datang minta tanda tangan saya. Yang lagi lucu apabila ada yang bertanya " Macam mana nak ubat sakit itu dan sakit ini...." Akhirnya, saya pun menjawab "Sebenarnya, saya bukan doktor tetapi sekadar penulis motivasi untuk berkongsi sedikit ilmu yang ada tentang orang yang ditimpa sakit.
Hari ini Ahad, 6hb saya membawa anak saya ke sebuah klinik untuk dikhitankan. Bayi berusia 48 hari. Sempatlah saya mempromosi buku tersebut kepada doktor yang merawat anak saya di Pusat Bersalin Barakah, Kelang. Seronoknya apabila dia membeli semua buku yang saya bawa. Tq kerana sokongan moral.
Apa-apa pun terima kasih kepada yang membeli karya kedua Sahrulazmi Sidek "Sakit Pun O'K"
Kalau best dan ada manfaat, sebar-sebarkanlah tetapi kalau ada kekurangan memang dari kelemahan saya dan tolonglah beritahu saya ya.
Semoga kita dapat menyumbang hasil yang bagus dan yang terbagus di masa akan datang.
Sekali lagi terima kasih buat semua...Jumpa sekali lagi di Gerai Karnadya jam 11-1 tgh 12 April bersamaan Hari Sabtu 5 Rabiul Akhir 1429H.
Ilal liqa'

No comments: