Thursday, April 23, 2009

Hari pertama di Pesta Buku 2009





al-Hamdulillah, plan saya untuk menjenguk ke pesta buku 2009 termakbul pada Hari Ahad 18 April yang lalu. Sempatlah saya bertemu dengan beberapa kenalan seperti Cikgu Abu Hasan Morad dan anaknya Ummu Hani di Booth Galeri Ilmu.

Sempat juga jumpa Ustaz Nik Azizan Jaafar. Siapa lagi kalau bukan ustaz 'Mari Bertaranum'

Dan Yang tak disangka-sangka kawan lama yang balik bercuti dari Durham, UK. Siapa lagi Kalau bukan Ustaz Mazlee Malik penulis 'Hamas Pejuang Sebenar...' dengan Alaf21.

Dan yang paling penting mestilah saya berjumpa dengan orang-orang kuat Karnadya. Siapa lagi kalau bukan kak Aina Emir, Mimie Afinie dan penulis muda kami, Hasif Hamsyari yang baru berumur 14 tahun dari Melaka.

Saya dahulu ketika 14 tahun, tak tahu apa langsung tentang penulisan.

Terima kasih kepada peminat yang sempat membeli buku saya di BOOTH Karnadya khasnya buku Apabila Haiwan Menjadi Guru.

No comments: