Wednesday, May 7, 2008

Wajah Baru Ibrah Sejarah...& Syukran Jazilan

Assalamualikum buat semua. Jutaan terima kasih kepada sahabat yang pernah, sering dan telah memperkenalkan blog Ibrahsejarah untuk tatapan bersama. Kerana sedikit rezeki dan kelapangan masa yang ada serta sokongan daripada semua maka Abu Iyyash telah mengubah sedikit blog kecil ini. Mudah-mudahan yang hari ini lebih baik daripada yang kelmarin dan yang semalam.
Juga Abu Iyyash suka untuk merakamkan syukran jazilan buat sahabat-sahabat yang telah mendapatkan buku motivasi terbaru Abu Iyyash berjudul Sakit Pun O.K yang kini boleh didapati di kedai-kedai buku seperti MPH dan Popular. Terima kasih juga pada Yusri yang mempromosikan buku ini ke bumi Tawau, Sabah. Dan Kak Niza...sepengatahuan abu Iyyash orang pertama yang membawa buku ini ke bumi Pasir Gudang, Johor.
Ada juga maklum balas yang menyangkakan buku ini adalah sebuah novel kerana ia diterbitkan oleh KarnaDya Solutioan. Sakit Pun O.K sebenarnya adalah sebuah buku yang menggabungkan 3 elemen iaitu agama, motivasi dan santai. Abu Iyyash tidak pandai nak menggarap sebuah novel setakat ini. Ia adalah buku pertama genre motivasi yang diterbitkan oleh KarnaDya dengan nama Inspirasi.
Buat semua yang menyokong Abu Iyyash, akan datang Insya Allah karya terbaru Abu Iyyash bertajuk "Yang Pelik Lagi Hairan" akan menemui anda semua.
Akhirnya seperti kata novelis tersohor Kak Aina Emir "Sekalipun aku tidak punyai ilmu yang lengkap, namun aku cuba lakukan sesuatu agar penulisanku ini dijadikan panduan bagi mereka yang membaca untuk menghargai kehidupan anugerah Tuhan. Agar mereka terus mencari kebahagian di dunia dan akhirat..."Aina Emir, 2008, Hanya Kita Berdua.
Ilal liqa'.

No comments: