Tuesday, December 1, 2009

Balik Kampung Perlis Lagi...

al-Hamdulillah, semua kerja-kerja yang saya plan hendak buat telah saya tunaikan dengan izin Allah. Sembelih korban, siapkan manuskrip buku dan malam tadi saya sempat pergi ke Persidangan Inovasi Pendidikan Islam Perinhgkat Kebangsaan 2009 di Hotel Holiday Villa Subang, Subang Jaya.

Sempatlah saya berjumpa rakan-rakan guru yang lama juga saya tak temui seperti Ustaz Ngisa Shaien dan Ustaz Lokman dari JPN Johor, Ustaz Zulkifli Nawawi (SMKA Kota Kinabalu), Ustaz Zaimuddin Hassan (SMK Pengiran Omar, Sabah), Ustaz Aswandi (BPI) dan ramai lagi.

Selepas itu saya pergi makan bersama Ustaz Husnun al-Asyari (BPI), Ustaz Hasmadi Hamdan (sedang cuti belajarI dan Ustaz Ideris Abd Rahim (BPI).

Jam 1 pagi, saya pun sampai di rumah.

Pagi ini saya bersiap-siap untuk balik ke Kampung Perlis. Anak-anak pun sudah tidak sabar-sabar lagi.

InsyaAllah dari hari ini, 2 Disember sehingga 15 Disember. Sudah plan hendak jumpa kawan2 di Kedah dan Perlis. Bawa anak-anak mandi air terjun di Gua Kelam dan Bukit Jernih.

Doakan kami selamat di perjalanan, pergi dan balik.

No comments: