Saturday, March 27, 2010

Terima Kasih Yang Telah Membeli dan Membaca buku BERANI BERUBAH


al-Hamdulillah buku BERANI BERUBAH telah keluar di pasaran tepat pada waktunya. Hari pertama pesta buku.
Tentunya orang pertama membeli dan membacanya setahu saya ialah Haji Aki dari Johor Bahru.
Adapun di sekolah saya, orang pertama mendapatkannya adalah cikgu Jefri. Setakat seminggu ini saya telah difahamkan telah ramai yang dah khatam buku ini.
Termasuk Ustaz Azrul Hisham Baharan, Ustazah Siti Rohani Masropi, Haji Aki dan ramai lagi.
Menurut salah seorang pembaca yang menegur saya, buku ini mempunyai kelaianan tersendiri dari olahan isinya walaupun hanya bercerita tentang hijrah rasululllah saw.
Ya, memang antara cadangan asal tajuk buku ini adalah HIJRAHKU.
Juga komen lain menyebut banyak tokoh yang disebut adalah tokoh yang jarang ditulis akan ceritanya. "Tokoh yang ustaz sebut, tak pernahlah saya dengar" komen seorang pembaca pada saya melalui SMSnya.
Terima kasih yang sudah membaca dan memberi komen ikhlas pada saya.

2 comments:

Pembantu Pejuang said...

Tahniah akh.. enta kirim kat ana buku enta... setiap 1, hantar la 10 set ka.. ana tolong jual di sini... kalau tak ada aral, ana pi muktamar di Kelantan, tengah bulan 6 nanti.. jumpa di KL la.. yus Tawausro

abuiyyash said...

boleh Yus kalau berminat...