Tuesday, March 23, 2010

PESTA BUKU KL 2010

Hari Jumaat lepas bersama hari pertama pesta buku Kuala Lumpur 2010, saya masih berada di Kangar Perlis lagi.

Saya ingat buku terbaru saya BERANI BERUBAH tidak keluar lagi. Tiba-tiba saya dapat SMS dari seseorang yang beri ucapan tahniah pasal buku terbaru saya BERANI BERUBAH.

Saya pun membalas "Betul ke tuan buku saya dah ada di pesta buku..."

Dia jawab ".... saya dah baca separuh dah ustaz..."

Tak tidur lena saya. Apa pun orang komen, sebagai penulis saya memang tertunggu setiap kali buku yang saya tulis dapat saya pegang.

Pada hari Ahad 20hb, saya pun pergi ke pesta buku. Bersama keluarga saya. Memang mereka pulun beli buku tapi saya sendiri nak cari buku saya dulu.

Saya pun terjah gerai Karnadya. al-Hamdulillah dapat juga tercapai hajat saya. Memang dah keluar betul.

Sempatlah juga saya bertemu Kak Aina Emir dan suami, uncle Arif, Irfan, Faiz, Zaki, Ana, Athilah dan semua orang kuat Karnadya. Semoga succes semua.

Saya pun balik selepas itu. Bersama 15 naskhah BERANI BERUBAH. Esoknya tanya kawan-kawan di sekolah saya yang berminat.

Setakat habislah naskhah tersebut. Khamis ni saya akan ke PWTC lagi. Cadang nak bawa balik 30 buah. Larat ke?

Terima kasih yang menyokong karya saya dan sudi memberi komen membina...

No comments: