Thursday, March 4, 2010

Karyaku yang seterusnya...

al_hamdulillah dengan izinnya aku diberi rezeki masa dan sekelumit ilham untuk ku kongsikan bersama para pembaca dalam karyaku terbaru 'BERANI BERUBAH'.

Bagiku tahun 2009 amat mencabar dengan kesibukan tugas seharian. Kalau tahun sebelumnya, 2008 berjaya menghasilkan 4 buah buku tetapi tahun 2009 aku agak lesu dalam menghasilkan karya.

Namun, selain Berani berubah, aku berjaya juga menghasilkan penerbitan lain. Antara buku 'Guru Jutawan Akhirat'bersama team penulis-penulis Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Negeri Selangor.

Selain itu, 3 artikelku turut diterbitkan dalam buku Universiti Kebangsaan Malaysia betajuk Pembangunan Tamadun Insan Era Nabawi di Mekah, Ibnu Jubayr dan Metodologo Penulisan Ibn Arabi dan kitab al-Awasim min al-Qawasim.

Harap tahun 2010 aku lebih agresif menulis. Doakan saya...

No comments: