Thursday, June 26, 2008

Buku Terbaru (ke-4) Abuiyyash

Alhamdulillah,
Hari ini, saya mendapat info buku saya yang terbaru telah siap layout dan kulit luarannya daripada Karnadya Solution (Lihat Lamab web Karnadya.com). Bagi setiap diri seorang penulis, melihat buku yang digarapnya saban bulan akhirnya berada di pasaran merupakan detik-detik indah.

Bahkan ia boleh menjadi pemangkin untuk terus berkarya lagi. Buku kelima saya pun telah berada di tangan editor dan harap-harap ia akan terbit mengikut perancangannya. Al-hamdulillah kepada Tuhan yang telah memberi pinjam ilmu-Nya untuk saya terus berkarya.

Buat sidang pembaca, berilah sokongan dengan memperkasakan budaya IQRA' (Bacalah) yang telah dilancarkan oleh Rasulullah saw 1400 tahun yang lalu.

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum,

Saya tunggu panggilan ustaz semalam.
Ini emel saya, aininaufal@gmail.com

Nak kasi saya duit ke? hehe