Monday, August 24, 2009

Program Ihya' Ramadhan


Assalamualaikum semua...

Dah lama sebenarnya saya nak mengucapkan salam buat semua teman seIslam. al-Hamdulillah sepanjang Rejab dan Syaaban saya diberi kesempatan oleh Allah untuk berkongsi sedikit rezeki ilmu.

Sepanjang Syaaban, ceramah-ceramah saya berkisar tajuk Ramadhan. al-Hamdulillah pada tahun ini saya berkesempatan pergi ke masjid atau surau yang buat kali pertama kaki saya ke sana.

Antaranya Surau al-Siddiqin, Rawang. Juga surau Nur al-Sham di Kuala Langat dan beberapa tempat lain di Masjid Kg. Sungai Udang Klang, Surau Taqwa (ada aircond) di Palm Grove Klang, SMK Jenjarum Kuala Langat, SMK PUlau Indah Klang, Surau Kuarters Guru USJ, Surau Yahya Perkampungan Darul Mujahidin, Surau al-Syakirin Pinggiran USJ dan banyak lagi.

Salam ukhuwwah, ucapan Ramadhan Karim dan syukran jazilan kepada yang mengundang saya. Semuga sedikit ilmu yang telah dikongsikan diberkati dan mendapat manfaat bersama.

Amin...

No comments: